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아남전자 "반지의 제왕" "제임스 본드" 디즈니월드 프로듀서 게임사 인수

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평민

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조회 1,005 2008/04/04 09:47

게시글 내용

 

 

The Team

Jung Suh / CEO 정 서 / 최고 경영자
서 정 Prior to establishing Red Rocket Games, Jung was Co-Founder and VP of Content for GameFly ( www.gamefly.com ), the number one online video game rental site.

 

빨간 로켓을 수립하기 전에 게임, 정 부사장은 콘텐츠의 공동 창립자이자에 대한 - gamefly (www.gamefly.com)는 온라인 비디오 게임의 1 번 사이트를 임대합니다.

 

 He was also a Senior Producer of Games at Electronic Arts and EA.com ( www.ea.com ).

그는 또한 게임의 한 고위 프로듀서는 전자 예술 및 ea.com (www.ea.com).

 

Previously, he was the Games Producer at Disney Online where he launched its first games channel.

 이전에, 그는 디즈니 온라인에서 게임 프로듀서의 첫 게임 채널을 어디에 착수합니다.

 

He has been in the video game industry for over twelve years, including roles at Activision, Disney and EA.

 그는 비디오 게임 산업에 대한 않은 상태에서 12 년 이상을 포함 activision의 역할은, 디즈니와 바다.

 

Jung holds a BA in Fine Arts from the University of California, Davis.

정 보유하고 캘리포니아 대학에서 미술을 바, 데이비스합니다.

 

Scott Yu / Executive Producer 스콧 유 / 프로듀서
스콧 유 Prior to helping establish Red Rocket Games, Scott was a Technical Art Director at Electronic Arts on the "Lord of the Rings" titles, as well as "James Bond: From Russia With Love."

 

 빨간 로켓에 도움을 수립하기 전에 게임, 스콧은 기술적인 예술 국장 전자 예술의 "반지의 제왕"제목,뿐만 아니라 "제임스 본드 : 러시아에서 사랑합니다.

 

" He also worked at SEGA Japan in Tokyo where he created 3D artwork and visual effects for coin-operated arcade cabinets.

그는 또한 일본 도쿄에서 일했다 세가 3 차원 예술 작품과 시각적인 효과를 위해 만들어 어디에 동전 - 운영 아케이드 캐비닛합니다.

 

 

Prior to the game industry, Scott worked as a researcher at Brown and Yale Universities in the visual perception and cognitive psychology fields, with a major in Cognitive Psychology from Yale.

 

게임 산업에 앞서 스콧 연구원으로 일했습니다 예일 대학에 갈색과 시각적인 인식 및 인식 심리학 필드, 예일대에서 심리학을 전공으로 인식합니다.

 

 

Jack Pang / Operations Manager 잭 양심 / 운영 관리자
잭 양심 Before joining Red Rocket Games, Jack was the Senior Project Manager for Beijing ZlingSoft Science and Technology Company.

 

에 합류하기 전에는 빨간 로켓 게임, 잭 수석 프로젝트 매니저는 과학 및 기술을 기업에 대한 중국 베이징 zlingsoft합니다.

 

He brings over 7 years of R&D and 5 years of software project management experience.

7 년 이상, 그 연구와 개발과 5 년간의 소프트웨어 프로젝트 관리 경험을합니다. He also claims to be

the best basketball player from his hometown in Tianjin, but we remain skeptical.

그는 또한 최고의 농구 선수로 주장의 고향에서 톈진,하지만 우리가 회의를 유지합니다.

 

 Jack holds a BS in Industrial Automation from Tianjin Institute of Technology.

 산업 자동화에서 학사 학위를 잭 톈진 공대합니다.

 

DJ John Kelley / Sound Designer 디제이 존 케리 / 사운드 디자이너
존 케리 An acid funk DJ who helped push the popular West Coast sound of breakbeat trance by rinsing it all over the nation, DJ John Kelley is best-known for his sets at Full Moon Gatherings held in the deserts outside Los Angeles during the mid-'90s.

 

산성 펑크 디제이 인기가 서해안의 소리를 밀어 도와준 breakbeat 린스 의해 트랜스를 통해 모든 민족, 디제이 존 케리는 보름달에서 최고의 - 유명 설정은 로스 앤젤레스 외곽의 사막에서 열린 집회 년대 중반 - 1990 년대 합니다.

 

 He also helps run an independent music label ( www.ballofwaxx.com ) that puts out some of the best eclectic electronic music today.

 

그는 또한 독립적인 음악을 실행하는 데 도움이 레이블 (www.ballofwaxx.com)가 선수야 오늘의 일부를 제거하는 전자 음악 최고의 취사 선택합니다.

 

John is best known for his cult classic, Funky Desert Breaks, and has toured with the likes of Carl Cox, Crystal Method and Orbital.

 

요한은 그의 사교 집단에 대한 최고의 알려진 클래식, 펑키 사막의 휴식, 그리고이 여행을 좋아한다는 칼 콕스, 크리스탈 방법 및 궤도합니다.

 

John's sound resume also includes work for game companies like EA, Paramount, Activision and Mattel.

 

요한의 소리 바다처럼 게임 회사에 대한 작업을 재개도 포함되어있습니다, 파라마운트, activision 및 mattel합니다.

심
 

 

 

미션

  • Publishing 출판
  • History 역사
  • The Team
  • Projects 프로젝트
  • Studio Locations 스튜디오 위치를
  • Jobs 일자리
  • 심

    Our Mission 우리의 임무를

    Our mission at Red Rocket Games is to make video games that are insanely fun and easy to play!

     

    우리의 임무는 빨간 로켓 게임은 비디오 게임을 즐기면서 쉽게 플레이가 미친 듯이! Our games are made to be played anywhere you're connected via PC, IM, console or mobile.

     

    우리의 게임은 어디로 연주를 통해 당신이 연결된 컴퓨터, 인스턴트 메시지, 콘솔이나 모바일합니다.

     

     

    We are developing multiplayer and advanced casual online games for devices that connect people to people globally.

     

    우리는 멀티 플레이어 및 고급 캐주얼 온라인 게임 개발에 대한 장치가 사람을 사람들이 전세계에 연결합니다.

    심

     

     

    미션

  • Publishing 출판
  • History 역사
  • The Team
  • Projects 프로젝트
  • Studio Locations 스튜디오 위치를
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  • 심

    Game Publishing 게임 출판

    Red Rocket Games is excited to work with gifted developers seeking to bring their concepts to the mainstream.

     

    빨간 로켓 게임은 흥분을 데리고 같이 일하려면 재능있는 개발자들이 자신의 개념을 추구 주류합니다.

     

    We join forces with developers in funding, distribution, and a whole lot more.

     

    개발자는 우리가 함께 힘을 합쳐 자금, 유통, 그리고 훨씬 더 많이합니다

     

     If your next game concept is playable by millions of users, and if you're sure it will blow us away, tell us more.

     

    다음 게임을하는 경우를 재생할 개념은 수백만 명의 사용자가, 그리고 만약 당신이 우리를 멀리 날려 확신이, 좀 더 이야기 해주합니다.

     

    You can leverage our marketing and distribution channels to make your game known worldwide (not to mention bringing you new revenue streams!).

     

    우리의 마케팅 및 유통 채널을 활용할 수있습니다 알려진 당신의 게임을 전세계 (는 말할 것도없고 새로운 수익을 창출하지 스트림을!).

    If you're looking for a publishing partner in the US, Korea or China, contact us.

    만약 당신이 찾고있는 출판 파트너에서 미국, 한국, 중국, 문의합니다.

     

    We excel at nurturing relationships that are beneficial to both parties. 엑셀에서 우리는 양쪽 모두에게 도움이되는 관계를 육성합니다.

    심

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